Mennyi idő alatt érkezik meg a rendelés?

Ha GLS futárral rendeled meg a terméket dél előtt, a csomagodat már a következő munkanapon kiszállítjuk.

A csomagokat jellemzően 2–4 munkanapon belül kézbesítjük.

Amint a rendelésed feldolgozásra kerül, e-mailben elküldjük a nyomkövetési adatokat is, hogy tudd követni a szállítás állapotát.

Mi történik, ha nem kapom meg a csomagot?

Ha a rendelésed elveszik vagy nem érkezik meg, segítünk megoldani a problémát.

Ilyen esetben kérjük, hogy mihamarabb vedd fel velünk a kapcsolatot, és mi egyeztetünk a futárszolgálattal vagy újraküldjük a terméket.

Módosítható a rendelés leadása után?

A rendelés módosítására a feldolgozás megkezdése előtt van lehetőség.

Ha elírtad a címet, vagy szeretnél változtatni valamin, kérjük, azonnal jelezd e-mailben — ha még nem indult el a csomag, tudunk segíteni.

Milyen fizetési módokat tudok használni?

Elfogadunk bankkártyás fizetést, PayPalt, Apple Pay-t, Google Pay-t, és utánvétet is.

Minden tranzakció biztonságos, titkosított csatornán keresztül zajlik. Utánvét esetén a végösszeg a csomag átvételekor fizetendő.

Vásárlás után meggondolhatom magam?

Természetesen! A 14 napos elállási jog érvényes minden vásárlásra – ha nem vagy elégedett, visszaküldheted a terméket.

Külföldre is tudok rendelni?

Jelenleg kizárólag Magyarország területére szállítunk.

Ha külföldre szeretnél rendelni, kérjük, jelezd felénk az igényed, és megpróbálunk segíteni.

Hogy tudom nyomon követni a csomagom?

A rendelésed átadásakor e-mailben küldünk egy nyomkövetési számot, amelyet az adott futárszolgálat oldalán tudsz használni a csomagod követésére.

Hogy tudom felvenni a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal?

Ügyfélszolgálatunkat elérheted emailben vagy a Kapcsolat oldalon szereplő űrlapon keresztül.

Bármilyen kérdés vagy probléma esetén keress bátran!